Avaliación da competencia comunicativa intercultural en Bacharelato. O CPR Plurilingüe La Salle

Autores/as

  • Alicia Castiñeiras Domínguez
  • Reyes Fernández González

DOI:

https://doi.org/10.35869/reined.v18i1.2629

Palabras clave:

Competencia Comunicativa Intercultural, Cultura, Lenguas Extranjeras, Bachillerato

Resumen

A competencia comunicativa intercultural (CCI), definida como a capacidade de interactuar de xeito efectivo con persoas doutras culturas, está adquirindo relevancia nun mundo cada vez máis globalizado. O obxectivo deste traballo é analizar a CCI do alumnado de Bacharelato para determinar o seu nivel de competencia e servir como ferramenta para a comunidade educativa. O instrumento empregado para o estudo é un cuestionario adaptado da Intercultural Communicative Competence Scale, que se aplicou nunha mostra de 52 estudantes do CPR Plurilingüe La Salle de Santiago de Compostela. A principal conclusión da investigación é que a CCI é máis elevada no alumnado capaz de recoñecer a existencia de discriminación cara a persoas doutras culturas. Non se atoparon diferenzas estatísticas significativas en canto ó sexo nin á exposición previa a outras culturas.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Descargas

Publicado

2020-04-30

Número

Sección

Artículos