GINÉS DE PASAMONTE Y PEDRO DE URDEMALAS EN LA ESCRITURA ESPERPÉNTICA DE RAMÓN DEL VALLE-INCLÁN
Resumo
Valle-Inclán dialoga constantemente con Cervantes en térmos de hipertextualidade. Específicamente, nas farsas La marquesa Rosalinda e Farsa italiana de la enamorada del rey reúne o paradigma de Ginés de Pasamonte / Pedro de Urdemalas para amosarnos a disolución do Modernismo en térmos meta-teatrais. Ao fin, na época do esperpento, Divinas palabras e Los cuernos de Don Friolera celebran a derrota de calquera posibilidade de trasformar a sórdida realidade polos medios do teatro (Urdemalas), e o triunfo do paradigma picaresco do titiriteiro e o demiurgo Ginés de Pasamonte/Maese Pedro, un dos principais modelos dos titiriteiros de Valle
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Publicada
2019-06-04
Cómo citar
Trambaioli, M. (2019). GINÉS DE PASAMONTE Y PEDRO DE URDEMALAS EN LA ESCRITURA ESPERPÉNTICA DE RAMÓN DEL VALLE-INCLÁN. Hesperia: Anuario De Filología Hispánica, 10, 223–243. Retrieved from https://revistas.uvigo.es/index.php/AFH/article/view/528
Número
Sección
Artículos