La introducción de multimedia en el aula: un estudio de investigación sobre las actitudes del profesorado de EFL.

Autores/as

  • Mª Victoria Fernández Carballo-Calero

Resumen

The teachers 'attitude towards cornputer assisted language learning is one of the variables that we consider should be taken in to account if we think of a likely future introduction of technology in our classroorns. Being conscious of the fact that, if the teacher is not happy with the rnethod he is going to use t he systern will fail, a research study was can-ied out arnong EFL teachers to calibrate the success such initiative could reach.

Descargas

Descargas

Publicado

2019-05-21

Cómo citar

Fernández Carballo-Calero, M. V. (2019). La introducción de multimedia en el aula: un estudio de investigación sobre las actitudes del profesorado de EFL. Babel – AFIAL : Aspectos De Filoloxía Inglesa E Alemá, (9), 119–136. Recuperado a partir de https://revistas.uvigo.es/index.php/AFIAL/article/view/149

Número

Sección

Artículos