Ir al contenido principal Ir al menú de navegación principal Ir al pie de página del sitio
##common.pageHeaderLogo.altText##
  • Inicio
  • Actual
  • Archivos
  • Acerca de
    • Sobre la revista
    • Envíos
    • Equipo editorial
    • Contacto
Buscar
  • Registrarse
  • Entrar
  1. Inicio /
  2. Archivos /
  3. Núm. 22 (2025)

Núm. 22 (2025)

					Ver Núm. 22 (2025)
DOI: https://doi.org/10.35869/vial.v0i22
Publicado: 2025-01-02

Número completo

  • PDF (English)

Artículos

  • Assessing the impact of the metacognitive pedagogical cycle on adult EFL learners’ proficiency and awareness: Evidence from Chilean classrooms

    Marco Octavio Cancino, Natalia Oyarzún
    • PDF (English)
  • Foreign language writing enjoyment: Conceptualization, sources, and measurement

    Xianwen Chen, Hai Xu, Xian Zhang
    • PDF (English)
  • What shapes communicative adequacy in second language speaking performance? The contributions of complexity, accuracy, fluency, and pronunciation

    Zhuo Chen
    • PDF (English)
  • Examining two form-focused instruction combinations and their relationship with language-analytic ability in young learners: A study on the English possessive determiners his/her

    María Martínez-Adrián, Kevin Iglesias-Diéguez
    • PDF (English)
  • Navigating languages and love: Exploring the perceived emotional weight of I love you among Third Culture Kids in Denmark

    Lydia Rodríguez Bernal
    • PDF (English)
  • Trainees’ beliefs about the use of cinema as a tool for EFL

    Estefanía Sánchez, Pedro Antonio Férez Mora, Fuensanta Monroy Hernández
    • PDF (English)

Desarrollado por

Open Journal Systems

Idioma

  • English
  • Español
  • Galego
  • Deutsch

Información

  • Para lectores/as
  • Para autores/as
  • Para bibliotecarios/as

Servicio de Publicaciones de la Universidad de Vigo
Biblioteca Central – Campus Lagoas-Marcosende s/n
36310 Vigo (Pontevedra)
sep@uvigo.es
+34 986 812 235
Web: Servizo publicacións

  • Aviso legal
  • Biblioteca Universitaria
Más información acerca del sistema de publicación, de la plataforma y del flujo de trabajo de OJS/PKP.