Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al pie de página del sitio
Inicio
Actual
Archivos
Acerca de
Sobre la revista
Envíos
Equipo editorial
Contacto
Buscar
Buscar
Registrarse
Entrar
Inicio
/
Archivos
/
Núm. 10 (2013)
Núm. 10 (2013)
Publicado:
2019-02-22
Artículos
Primary education degrees in Spain: do they fulfil the linguistic and pedagogic needs of future teachers?
Marían Amengual Pizarro
9-27
PDF (English)
Reformulation and Self-correction: Insights into correction strategies for EFL writing in a school context
Amparo Lázaro Ibarrola
29-49
PDF (English)
Phonetic and Syntactic Transfer Effects in the English Interlanguage of Basque/Spanish Bilinguals
María Martínez Adrián, Francisco Gallardo del Puerto, Junkal Gutiérrez Mangado
51-83
PDF (English)
A knowledge-engineering approach to the cognitive categorization of lexical meaning.
Carlos Periñán-Pascual
85-104
PDF (English)
Productive knowledge of English collocations in adult Polish learners: The role of short-term memory
Agnieszka Skrzypek, David Singleton
105-129
PDF (English)
Herrero Soler, Honesto, Rosario Martínez Arias & Marian Amengual Pizarro. 2011. Estadística aplicada a la investigación lingüística (Statistics Applied to Language Research)
Ignacio M. Palacios Martínez
131-135
PDF (English)
Desarrollado por
Open Journal Systems
Idioma
English
Español
Galego
Deutsch
Información
Para lectores/as
Para autores/as
Para bibliotecarios/as