Ir ao contido principal Ir ao menú de navegación principal Ir ao pe de páxina do sitio
##common.pageHeaderLogo.altText##
  • Inicio
  • Actual
  • Arquivos
  • Acerca de
    • Sobre a revista
    • Envíos
    • Equipo editorial
    • Contacto
Buscar
  • Rexistrarse
  • Login
  1. Inicio /
  2. Ficheiros /
  3. Núm. 10 (2013)

Núm. 10 (2013)

					Ver Núm. 10 (2013)
Publicada: 2019-02-22

Articles

  • Primary education degrees in Spain: do they fulfil the linguistic and pedagogic needs of future teachers?

    Marían Amengual Pizarro
    9-27
    • PDF (English)
  • Reformulation and Self-correction: Insights into correction strategies for EFL writing in a school context

    Amparo Lázaro Ibarrola
    29-49
    • PDF (English)
  • Phonetic and Syntactic Transfer Effects in the English Interlanguage of Basque/Spanish Bilinguals

    María Martínez Adrián, Francisco Gallardo del Puerto, Junkal Gutiérrez Mangado
    51-83
    • PDF (English)
  • A knowledge-engineering approach to the cognitive categorization of lexical meaning.

    Carlos Periñán-Pascual
    85-104
    • PDF (English)
  • Productive knowledge of English collocations in adult Polish learners: The role of short-term memory

    Agnieszka Skrzypek, David Singleton
    105-129
    • PDF (English)
  • Herrero Soler, Honesto, Rosario Martínez Arias & Marian Amengual Pizarro. 2011. Estadística aplicada a la investigación lingüística (Statistics Applied to Language Research)

    Ignacio M. Palacios Martínez
    131-135
    • PDF (English)

Desarrollado por

Open Journal Systems

Idioma

  • English
  • Español
  • Galego
  • Deutsch

Información

  • Para lectoras/es
  • Para as autoras/es
  • Para as bibliotecarias/os

Servicio de Publicaciones de la Universidad de Vigo
Biblioteca Central – Campus Lagoas-Marcosende s/n
36310 Vigo (Pontevedra)
sep@uvigo.es
+34 986 812 235
Web: Servizo publicacións

  • Aviso legal
  • Biblioteca Universiraria
Máis información acerca do sistema de publicación, da plataforma e do fluxo de traballo de OJS/PKP.