Ir ao contido principal
Ir ao menú de navegación principal
Ir ao pe de páxina do sitio
Inicio
Actual
Arquivos
Acerca de
Sobre a revista
Envíos
Equipo editorial
Contacto
Buscar
Buscar
Rexistrarse
Login
Inicio
/
Ficheiros
/
Núm. 10 (2013)
Núm. 10 (2013)
Publicada:
2019-02-22
Articles
Primary education degrees in Spain: do they fulfil the linguistic and pedagogic needs of future teachers?
Marían Amengual Pizarro
9-27
PDF (English)
Reformulation and Self-correction: Insights into correction strategies for EFL writing in a school context
Amparo Lázaro Ibarrola
29-49
PDF (English)
Phonetic and Syntactic Transfer Effects in the English Interlanguage of Basque/Spanish Bilinguals
María Martínez Adrián, Francisco Gallardo del Puerto, Junkal Gutiérrez Mangado
51-83
PDF (English)
A knowledge-engineering approach to the cognitive categorization of lexical meaning.
Carlos Periñán-Pascual
85-104
PDF (English)
Productive knowledge of English collocations in adult Polish learners: The role of short-term memory
Agnieszka Skrzypek, David Singleton
105-129
PDF (English)
Herrero Soler, Honesto, Rosario Martínez Arias & Marian Amengual Pizarro. 2011. Estadística aplicada a la investigación lingüística (Statistics Applied to Language Research)
Ignacio M. Palacios Martínez
131-135
PDF (English)
Desarrollado por
Open Journal Systems
Idioma
English
Español
Galego
Deutsch
Información
Para lectoras/es
Para as autoras/es
Para as bibliotecarias/os