Ir al contenido principal Ir al menú de navegación principal Ir al pie de página del sitio
##common.pageHeaderLogo.altText##
  • Inicio
  • Actual
  • Archivos
  • Acerca de
    • Sobre la revista
    • Envíos
    • Equipo editorial
    • Contacto
Buscar
  • Registrarse
  • Entrar
  1. Inicio /
  2. Archivos /
  3. Núm. 18 (2021)

Núm. 18 (2021)

					Ver Núm. 18 (2021)
DOI: https://doi.org/10.35869/vial.v0i18
Publicado: 2021-01-18

Número completo

  • PDF (English)

Artículos

  • Classroom enjoyment and anxiety among Saudi undergraduate EFL students: does gender matter?

    Elias Bensalem
    9-34
    • PDF (English)
  • The language in language and thinking

    Vivian Cook
    35-58
    • PDF (English)
  • Agreement morphology errors and null subjects in young (non-)CLIL learners

    Yolanda Fernández Pena, Francisco Gallardo del Puerto
    97-122
    • PDF (English)
  • Human evaluation of three machine translation systems: from quality to attitudes by professional translators

    Anna Fernández Torné, Anna Matamala
    123-148
    • PDF (English)
  • “When being specific is not enough”: Discrepancies between L2 learners’ perception of definiteness and its linguistic definition

    Sugene Kim
    123-148
    • PDF (English)
  • Teachers’ oral corrective feedback and learners’ uptake in high school CLIL and EFL classrooms

    Ruth Milla, María del Pilar García Mayo
    149-176
    • PDF (English)
  • Bayesian vocabulary tests

    Paul M. Meara, Inma Miralpeix
    177-205
    • PDF (English)

Desarrollado por

Open Journal Systems

Idioma

  • English
  • Español
  • Galego
  • Deutsch

Información

  • Para lectores/as
  • Para autores/as
  • Para bibliotecarios/as

Servicio de Publicaciones de la Universidad de Vigo
Biblioteca Central – Campus Lagoas-Marcosende s/n
36310 Vigo (Pontevedra)
sep@uvigo.es
+34 986 812 235
Web: Servizo publicacións

  • Aviso legal
  • Biblioteca Universitaria
Más información acerca del sistema de publicación, de la plataforma y del flujo de trabajo de OJS/PKP.