Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al pie de página del sitio
Inicio
Actual
Archivos
Acerca de
Sobre la revista
Envíos
Equipo editorial
Contacto
Buscar
Buscar
Registrarse
Entrar
Inicio
/
Archivos
/
Núm. 18 (2021)
Núm. 18 (2021)
DOI:
https://doi.org/10.35869/vial.v0i18
Publicado:
2021-01-18
Número completo
PDF (English)
Artículos
Classroom enjoyment and anxiety among Saudi undergraduate EFL students: does gender matter?
Elias Bensalem
9-34
PDF (English)
The language in language and thinking
Vivian Cook
35-58
PDF (English)
Agreement morphology errors and null subjects in young (non-)CLIL learners
Yolanda Fernández Pena, Francisco Gallardo del Puerto
97-122
PDF (English)
Human evaluation of three machine translation systems: from quality to attitudes by professional translators
Anna Fernández Torné, Anna Matamala
123-148
PDF (English)
“When being specific is not enough”: Discrepancies between L2 learners’ perception of definiteness and its linguistic definition
Sugene Kim
123-148
PDF (English)
Teachers’ oral corrective feedback and learners’ uptake in high school CLIL and EFL classrooms
Ruth Milla, María del Pilar García Mayo
149-176
PDF (English)
Bayesian vocabulary tests
Paul M. Meara, Inma Miralpeix
177-205
PDF (English)
Desarrollado por
Open Journal Systems
Idioma
English
Español
Galego
Deutsch
Información
Para lectores/as
Para autores/as
Para bibliotecarios/as