Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al pie de página del sitio
Inicio
Actual
Archivos
Acerca de
Sobre la revista
Envíos
Equipo editorial
Contacto
Buscar
Buscar
Registrarse
Entrar
Inicio
/
Archivos
/
Núm. 21 (2024)
Núm. 21 (2024)
DOI:
https://doi.org/10.35869/vial.v0i21
Publicado:
2024-01-15
Número completo
PDF (English)
Artículos
Modeling the Contribution of Anxiety, Enjoyment, and Classroom Environment to Boredom among Students of English as a Foreign Language Students
Sami Alanazi, Elias Bensalem
PDF (English)
Self-efficacy as a protective factor when translating under time pressure
Paula Cifuentes-Férez, Ana Rojo López, Laura Espín López
PDF (English)
Association of lexical and collocation knowledge: A comparative analysis of native speakers and nonnative learners of English
Sung-Yeon Kim, Dongkwang Shin, Kyung-Sook Kim
PDF (English)
Teaching critical reading in the classroom: A comparison of CLIL and EFL across contexts
Yolanda Ruiz de Zarobe, Alba Gutierrez
PDF (English)
Online processing and vocabulary learning in massed versus spaced repeated reading
Raquel Serrano, Ana Pellicer-Sánchez
PDF (English)
The relationship between extramural English and learners’ listening comprehension, reading comprehension, motivation, and anxiety
Michiel Wouters, Lieven Bollansée, Elien Prophète, Elke Peters
PDF (English)
Desarrollado por
Open Journal Systems
Idioma
English
Español
Galego
Deutsch
Información
Para lectores/as
Para autores/as
Para bibliotecarios/as