Ir al contenido principal Ir al menú de navegación principal Ir al pie de página del sitio
##common.pageHeaderLogo.altText##
  • Inicio
  • Actual
  • Archivos
  • Acerca de
    • Sobre la revista
    • Envíos
    • Equipo editorial
    • Contacto
Buscar
  • Registrarse
  • Entrar
  1. Inicio /
  2. Archivos /
  3. Núm. 17 (2020)

Núm. 17 (2020)

					Ver Núm. 17 (2020)
DOI: https://doi.org/10.35869/vial.v0i17
Publicado: 2020-01-20

Número completo

  • PDF (English)

Artículos

  • Attention-direction versus retrieval practice: which fosters the productive recall of German formulaic sequences best?

    Griet Boone, June Eyckmans
    9-34
    • PDF (English)
  • L2 reading and vocabulary development after a short Study Abroad experience

    Judith Borràs, Àngels Llanes
    35-55
    • PDF (English)
  • Does younger mean better? Age of onset, learning rate and shortterm L2 proficiency in young Danish learners of English

    Teresa Cadierno, Mikkel Hansen, Jørgen T. Lauridsen, Søren W. Eskildsen, Katalin Fenyvesi, Signe Hannibal Jensen, Maria Vanessa aus der Wieschen
    57-86
    • PDF (English)
  • On the translation of boundary-crossing events: Evidence from an experiment with German and Spanish translation students

    Paula Cifuentes-Férez, Teresa Molés-Cases
    87-111
    • PDF (English)
  • A study of L2 vocabulary acquisition under incidental and intentional conditions

    Sarah Sok, ZhaoHong Han
    113-140
    • PDF (English)
  • Developing interactional repertoires in the classroom through dynamic strategic interaction scenarios

    Rémi A. van Compernolle, Nuria Ballesteros Soria
    • PDF (English)

Desarrollado por

Open Journal Systems

Idioma

  • English
  • Español
  • Galego
  • Deutsch

Información

  • Para lectores/as
  • Para autores/as
  • Para bibliotecarios/as

Servicio de Publicaciones de la Universidad de Vigo
Biblioteca Central – Campus Lagoas-Marcosende s/n
36310 Vigo (Pontevedra)
sep@uvigo.es
+34 986 812 235
Web: Servizo publicacións

  • Aviso legal
  • Biblioteca Universitaria
Más información acerca del sistema de publicación, de la plataforma y del flujo de trabajo de OJS/PKP.