Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Inicio
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 17 No. 1 (2019)
Vol. 17 No. 1 (2019)
Published:
2019-04-30
Revista de Investigación en Educación, 17 (1)
Revista de Investigación en Educación
PDF (Español)
Articles
Elements and aspects of the educational center and its rela-tion with the disaffection of the students
María Teresa González González, Abraham Bernárdez-Gómez
5-19
PDF (Español)
XML (Español)
Analysis of creativity training in Higher Education. A reflection from the Mexican educational context
Mireya Sarahí Abarca-Cedeño, Liliana Márquez Orozco
20-31
PDF (Español)
XML (Español)
Doctoral theses in Psychology since the adaptation to the European Higher Education Area
Almudena Carneiro-Barrera, Noelia Ruiz-Herrera, Amparo Díaz-Román
32-43
PDF (Español)
XML (Español)
Intercultural Education: from quantitative urgency to democratic demand. Guidelines for research and action in the Asturian educational context
María Louzao Suárez
44-54
PDF (Español)
XML (Español)
Book Reviews
Frank Furedi (2018). Qué le está pasando a la Universidad. Un análisis sociológico de su infantilización. Madrid: Narcea de Ediciones (Col. “Universitaria”). 220 págs. ISBN: 978-84-277-2411-2. ePdf: 978-84-277-2412-9. ePub: 978-84-277-2413-6
Alberto José Pazo Labrador
56-61
PDF (Español)
XML (Español)
Carlos Marcelo y Denisse Vaillant (2018). Hacia una formación disruptiva de docentes. 10 claves para el cambio. Madrid: Narcea de Ediciones (Col. “Educación Hoy Estudios”). ISBN: 978-84-277-2475-4. ePdf: 978-84-277-2476-1. ePub: 978-84-277-2477-8
María Pilar Moragón Arias
62-64
PDF (Español)
XML (Español)
Developed By
Open Journal Systems
Language
Español
English
Information
For Readers
For Authors
For Librarians