Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
##common.pageHeaderLogo.altText##
  • Inicio
  • Current
  • Archives
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 18 No. 2 (2020)

Vol. 18 No. 2 (2020)

					View Vol. 18 No. 2 (2020)
Published: 2020-10-31
  • Revista de Investigación en Educación, 18 (2)

    Revista de Investigación en Educación
    • PDF (Español)

Articles

  • Evidence of validity the Modified Vocational Interests Questionnaire – CIP-M

    Emilse Durán-Aponte
    84-98
    • PDF (Español)
  • The role of sex in reading comprehension. Evidence from PISA and PIRLS

    Silvia Fuentes de Frutos, Víctor Renobell Santaren
    99-117
    • PDF (Español)
  • Participatory training for novice teachers. The case of the University of the Basque Country

    Itziar Rekalde-Rodríguez, Aitor Mendia-Urrutia
    118-134
    • PDF (Español)
  • Do Social Capital Networks contribute to Innovation in Educational Centers: Analysis in High Schools from the Valencian Community

    Rubén J. Cuñat Giménez
    135-151
    • PDF (Español)

Book Reviews

  • Ernest J. Zarra III (2019). Generación Z. La generación con derechos. Cómo educar para llegar a sus mentes y a sus corazones. Madrid: Narcea (Col.: Educación Hoy Estudios). 126 págs. ISBN: 978-84-277-2653-6. ePdf: 978-84-277-2654-3. ePub: 978-84-277-2655-

    María Pilar Moragón Arias
    153-154
    • PDF (Español)

Developed By

Open Journal Systems

Language

  • Español
  • English

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Contact: editor_reined@uvigo.es

Technical support: soporte_reined@uvigo.es

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.