Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Inicio
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 18 No. 2 (2020)
Vol. 18 No. 2 (2020)
Published:
2020-10-31
Revista de Investigación en Educación, 18 (2)
Revista de Investigación en Educación
PDF (Español)
Articles
Evidence of validity the Modified Vocational Interests Questionnaire – CIP-M
Emilse Durán-Aponte
84-98
PDF (Español)
The role of sex in reading comprehension. Evidence from PISA and PIRLS
Silvia Fuentes de Frutos, Víctor Renobell Santaren
99-117
PDF (Español)
Participatory training for novice teachers. The case of the University of the Basque Country
Itziar Rekalde-Rodríguez, Aitor Mendia-Urrutia
118-134
PDF (Español)
Do Social Capital Networks contribute to Innovation in Educational Centers: Analysis in High Schools from the Valencian Community
Rubén J. Cuñat Giménez
135-151
PDF (Español)
Book Reviews
Ernest J. Zarra III (2019). Generación Z. La generación con derechos. Cómo educar para llegar a sus mentes y a sus corazones. Madrid: Narcea (Col.: Educación Hoy Estudios). 126 págs. ISBN: 978-84-277-2653-6. ePdf: 978-84-277-2654-3. ePub: 978-84-277-2655-
María Pilar Moragón Arias
153-154
PDF (Español)
Developed By
Open Journal Systems
Language
Español
English
Information
For Readers
For Authors
For Librarians