Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al pie de página del sitio
Inicio
Actual
Archivos
Acerca de
Sobre la revista
Envíos
Equipo editorial
Contacto
Buscar
Buscar
Registrarse
Entrar
Inicio
/
Archivos
/
Núm. 2 (2005)
Núm. 2 (2005)
Publicado:
2005-02-21
Artículos
Williams syndrome and syndrome of. non-verbal learning disabilities: does genetics have the clue for pragmatic disturbances?
Elena Garayzabal Heinze
9-26
PDF (English)
Using Lex30 to measure the L2 productive vocabulary of Spanish primary learners of EFL
Rosa Jiménez Catala, Soraya Moreno Espinosa
27-44
PDF (English)
The effects of simplified and elaborated texts on second language reading comprehension: an exploratory study
Yan Li, Shanyu Xu, Qiaoying Wang
45-74
PDF (English)
Predicting ease of acquisition of L2 speech sounds. A perceived dissimilarity test.
Lucrecia Rallo Fabra
75-92
PDF (English)
Active online tests: an implementation of a learning evaluation methodology in the framework of the European higher education system
Fernando L. Vilariño Freire
93-108
PDF (English)
Desarrollado por
Open Journal Systems
Idioma
English
Español
Galego
Deutsch
Información
Para lectores/as
Para autores/as
Para bibliotecarios/as