Ir al contenido principal Ir al menú de navegación principal Ir al pie de página del sitio
##common.pageHeaderLogo.altText##
  • Inicio
  • Actual
  • Archivos
  • Acerca de
    • Sobre la revista
    • Envíos
    • Equipo editorial
    • Contacto
Buscar
  • Registrarse
  • Entrar
  1. Inicio /
  2. Archivos /
  3. Núm. 2 (2005)

Núm. 2 (2005)

					Ver Núm. 2 (2005)
Publicado: 2005-02-21

Artículos

  • Williams syndrome and syndrome of. non-verbal learning disabilities: does genetics have the clue for pragmatic disturbances?

    Elena Garayzabal Heinze
    9-26
    • PDF (English)
  • Using Lex30 to measure the L2 productive vocabulary of Spanish primary learners of EFL

    Rosa Jiménez Catala, Soraya Moreno Espinosa
    27-44
    • PDF (English)
  • The effects of simplified and elaborated texts on second language reading comprehension: an exploratory study

    Yan Li, Shanyu Xu, Qiaoying Wang
    45-74
    • PDF (English)
  • Predicting ease of acquisition of L2 speech sounds. A perceived dissimilarity test.

    Lucrecia Rallo Fabra
    75-92
    • PDF (English)
  • Active online tests: an implementation of a learning evaluation methodology in the framework of the European higher education system

    Fernando L. Vilariño Freire
    93-108
    • PDF (English)

Desarrollado por

Open Journal Systems

Idioma

  • English
  • Español
  • Galego
  • Deutsch

Información

  • Para lectores/as
  • Para autores/as
  • Para bibliotecarios/as

Servicio de Publicaciones de la Universidad de Vigo
Biblioteca Central – Campus Lagoas-Marcosende s/n
36310 Vigo (Pontevedra)
sep@uvigo.es
+34 986 812 235
Web: Servizo publicacións

  • Aviso legal
  • Biblioteca Universitaria
Más información acerca del sistema de publicación, de la plataforma y del flujo de trabajo de OJS/PKP.