Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al pie de página del sitio
Inicio
Actual
Archivos
Acerca de
Sobre la revista
Envíos
Equipo editorial
Contacto
Buscar
Buscar
Registrarse
Entrar
Inicio
/
Archivos
/
Núm. 20 (2023)
Núm. 20 (2023)
DOI:
https://doi.org/10.35869/vial.vi20
Publicado:
2023-01-20
Número completo
PDF (English)
Artículos
An analysis of language anxiety in English and Basque-Medium Instruction: A study with primary school students
Irene Alonso Arruabarrena, David Lasagabaster Herrarte
9-48
PDF (English)
Collaborative writing and patterns of interaction in young learners: The interplay between pair dynamics and pairing method in LRE production
María Basterrechea, Francisco Gallardo-del-Puerto
49-76
PDF (English)
Metaphors set in motion in the context of L2 academic spoken discourse
Irene Castellano-Risco, Marta Martín-Gilete, Alberto Hijazo-Gascón, Iraide Ibarretxe-Antuñano
77-105
PDF (English)
Computational analysis of adjuncts in ASD-STE100 for the NLP parser ARTEMIS
Francisco José Cortés-Rodríguez, Carolina Rodríguez-Juárez
107-147
PDF (English)
How complex is professional academic writing? A corpus-based analysis of research articles in 'hard' and 'soft' disciplines
Javier Pérez-Guerra, Elizaveta A. Smirnova
149-183
PDF (English)
Polarization in the Spanish press: A study of political sectarianism during the COVID-19 pandemic
Roberto A. Valdeón
185-208
PDF (English)
Desarrollado por
Open Journal Systems
Idioma
English
Español
Galego
Deutsch
Información
Para lectores/as
Para autores/as
Para bibliotecarios/as