Ir ao contido principal Ir ao menú de navegación principal Ir ao pe de páxina do sitio
##common.pageHeaderLogo.altText##
  • Inicio
  • Actual
  • Arquivos
  • Acerca de
    • Sobre a revista
    • Envíos
    • Equipo editorial
    • Contacto
Buscar
  • Rexistrarse
  • Login
  1. Inicio /
  2. Ficheiros /
  3. Núm. 14 (2017)

Núm. 14 (2017)

					Ver Núm. 14 (2017)
Publicada: 2019-02-22

Articles

  • I Do Not Want to Learn Spanish. Critical Incidents in the Spanish as a Foreign and Second Language Classroom

    Paula Reyes Álvarez Bernárdez, Carles Monereo Font
    9-37
    • PDF (English)
  • When bilinguals forget their manners. Language dominance and motion event descriptions in French and German

    Raphael Berthele
    39-70
    • PDF (English)
  • On the impact of self-esteem, emotion regulation and emotional expressivity on student translators' performance

    Paula Cifuentes Férez, Javier Fenollar Cortés
    71-97
    • PDF (English)
  • A Sociocultural Approach to Analyzing L2 Development in the Spanish L2 Classroom

    Próspero N. García
    99-124
    • PDF (English)
  • Syntactic Complexity in Narratives Written by Spanish Heritage Speakers

    Verónica Sánchez Abchi, Vanesa De Mier
    125-148
    • PDF (English)
  • Rewiew of Derwing, Tracey M.& Murray J. Munro. 2015. Pronunciation Fundamentals. Evidence-Based Perspectives for L2 Teaching and Research. 208 pages. Amsterdam: John Benjamins

    Yolanda Joy Calvo Benzies
    149-156
    • PDF (English)

Desarrollado por

Open Journal Systems

Idioma

  • English
  • Español
  • Galego
  • Deutsch

Información

  • Para lectoras/es
  • Para as autoras/es
  • Para as bibliotecarias/os

Servicio de Publicaciones de la Universidad de Vigo
Biblioteca Central – Campus Lagoas-Marcosende s/n
36310 Vigo (Pontevedra)
sep@uvigo.es
+34 986 812 235
Web: Servizo publicacións

  • Aviso legal
  • Biblioteca Universiraria
Máis información acerca do sistema de publicación, da plataforma e do fluxo de traballo de OJS/PKP.