Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Home
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 3-4-5 (1996)
No. 3-4-5 (1996)
DOI:
https://doi.org/10.35869/afial.v0i3-4-5
Published:
1996-03-05
Articles
Fragmented personalities: Images of Women in Dos Passos's The 42nd Parallel
Silvia Caporale Bizzini
7-15
PDF
Astrophil and Stella y la interpretación de "The Book of God' s Works"
Ana Mª Manzanas Calvo
18-27
PDF
''The Sacred Marriage" de Joyce Carol Oates: Una parábola sobre la intertextualidad
Pilar Somacarrera Iñigo
29-45
PDF (Español)
V. Woolf's To the Lighthouse: The Portrait of the Artist as a Young Woman
Manuela Palacios González
47-56
PDF
Elizabeth Bennet and Her Weaknesses
Julieta Ojeda Alba
57-71
PDF
Pragmática forense. Aproximación al estudio del delirio mesiánico en Bliss de Peter Carey
Eduardo Varela Bravo
73-97
PDF (Español)
Towards a sociosemiotic interpretation of variation in the location of stress of some English word
Ignacio Guillén Galve
99-122
PDF
La clase de inglés como L2: ¿Discurso interactivo o informativo? Una aproximación desde la Teoría de la cortesía lingüística
Mª del Mar Torrecilla López, Pilar Garcés Conejos
123-143
PDF (Español)
Metalengua, metalenguaje, metadiscurso, algunos valores y usos aplicados a la enseñanza-aprendizaje de lenguas extranjeras
Terencia Inés Silva Rojas
145-154
PDF (Español)
Las Teorías sobre el Aprendizaje de Segundas Lenguas
José Luis González Díaz, Mikel Asensio Brouard
155-186
PDF (Español)
Ll y L2 en el aula de idiomas: la lengua materna como complemento metodológico en la enseñanza de segundas lenguas
Carmen Valero Garcés
187-197
PDF (Español)
El uso de "Project Work" en la enseñanza de lenguas extranjeras
Manuel Jiménez Raya
199-212
PDF (Español)
Una traducción hispanoamericana de The Raven, de E.A. Poe:El cuervo, de José Antonio Pérez Bonalde
Pablo Carrascosa Miguel, Juan Miguel Zarandona Femández
213-228
PDF (Español)
Developed By
Open Journal Systems
Language
Español
English
Information
For Readers
For Authors
For Librarians