Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Home
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 16 (2007)
No. 16 (2007)
Published:
2007-05-23
Articles
Discourse as a Disambiguating Tool in the Teaching of Modals to EFL Students 1.
Pilar Alonso Rodríguez
5-16
PDF (Español)
Aspectos de la traducción científico-técnica: errores en la traducción de manuales de instrucciones del italiano al inglés.
Esther Vázquez y del Árbol
17-32
PDF (Español)
Mama Day desplaza a Próspero y asume el mando. Desconstrucción y subversión del texto shakespeariano.
María Luisa García González
33-50
PDF (Español)
The boundless ocean of silence: an alternative to language in Katherine Mansfield's "Doll's house".
Gerardo Rodríguez Salas
51-64
PDF (Español)
Polémicas sobre la aplicación de las teorías postcoloniales en Escocia.
Carla Rodríguez González
65-84
PDF (Español)
Feasting on Memory in Fasting Times: Retrieving Personal Identity from Collective Remembrance and Vice Versa in Nuala O'Faolain's "My Dream of You".
Marta Miquel Baldellou
85-106
PDF (Español)
La búsqueda de identidad a través del lenguaje poético de Seamus Heaney.
María Antonia Álvarez
107-128
PDF (Español)
Colouring the Black and White Australian Past in Sally Morgan's "My Place".
Elena Oliete Aldea
129-150
PDF (Español)
Historia y tradición en la enseñanza y aprendizaje de lenguas extranjeras en Europa (IV): Edad Media - La enseñanza del latín.
Mª José Corvo Sánchez
151-178
PDF (Español)
Developed By
Open Journal Systems
Language
Español
English
Information
For Readers
For Authors
For Librarians