A xestión de recursos humanos nas cooperativas

Autoras/es

  • Agustín Markaide

Resumo

Faise un exame do papel da xestión, planeamento e formación dos recursos humanos para os lados relevantes da empresa cooperativa -a misión, os principios, a estratexia, a cultura, a dirección e participación, o liderato, a información e comunicación, a organización, a calidade de vida laboral, as remuneracións, o clima social, a competitividade-. O dirixente cooperativista "é raro de atopar en estado natural, polo que as cooperativas teñen que xestiona-la creación dos seus propios líderes ou desenvolve-las características dos existentes", precisando un modelo de referencia. Proponse a necesidade de xestiona-la cultura organizativa tomando como referencia para a avaliación desa cultura o seu axeitamento á estratexia da empresa. Insístese en buscar, no interior da organización, solucións gañar-gañar antes ca gañar-perder.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Descargas

Publicada

2020-03-09

Número

Sección

Artículos