Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al pie de página del sitio
Inicio
Actual
Archivos
Acerca de
Sobre la revista
Envíos
Equipo editorial
Contacto
Buscar
Buscar
Registrarse
Entrar
Inicio
/
Archivos
/
Núm. 12 (2015)
Núm. 12 (2015)
Publicado:
2019-02-22
Artículos
Males and females in EFL task-based interaction: does gender have an impact on LREs
Agurtzane Azkarai
9-35
PDF (English)
Perception of place of articulation in English fricatives by Spanish listeners
Silvia Carmen Barreiro Bilbao
37-62
PDF (English)
The acquisition of dative alternation in English by Spanish learners
Ainara Imaz Agirre
63-90
PDF (English)
TCross-linguistic Views of Gesture Usage
Kazuki Sekine, Gale Stam, Keiko Yoshioka, Marion Tellier, Olga Capirci
91-105
PDF (English)
An exploratory study of the role of age and language learning aptitude in a short stay abroad
Raquel Serrano, Àngels Llanes
107-126
PDF (English)
Pathways to language: Same talent, different cognitive profiles
Mila Vulchanova
127-148
PDF (English)
Desarrollado por
Open Journal Systems
Idioma
English
Español
Galego
Deutsch
Información
Para lectores/as
Para autores/as
Para bibliotecarios/as