Ir al contenido principal Ir al menú de navegación principal Ir al pie de página del sitio
##common.pageHeaderLogo.altText##
  • Inicio
  • Actual
  • Archivos
  • Acerca de
    • Sobre la revista
    • Envíos
    • Equipo editorial
    • Contacto
Buscar
  • Registrarse
  • Entrar
  1. Inicio /
  2. Archivos /
  3. Núm. 12 (2015)

Núm. 12 (2015)

					Ver Núm. 12 (2015)
Publicado: 2019-02-22

Artículos

  • Males and females in EFL task-based interaction: does gender have an impact on LREs

    Agurtzane Azkarai
    9-35
    • PDF (English)
  • Perception of place of articulation in English fricatives by Spanish listeners

    Silvia Carmen Barreiro Bilbao
    37-62
    • PDF (English)
  • The acquisition of dative alternation in English by Spanish learners

    Ainara Imaz Agirre
    63-90
    • PDF (English)
  • TCross-linguistic Views of Gesture Usage

    Kazuki Sekine, Gale Stam, Keiko Yoshioka, Marion Tellier, Olga Capirci
    91-105
    • PDF (English)
  • An exploratory study of the role of age and language learning aptitude in a short stay abroad

    Raquel Serrano, Àngels Llanes
    107-126
    • PDF (English)
  • Pathways to language: Same talent, different cognitive profiles

    Mila Vulchanova
    127-148
    • PDF (English)

Desarrollado por

Open Journal Systems

Idioma

  • English
  • Español
  • Galego
  • Deutsch

Información

  • Para lectores/as
  • Para autores/as
  • Para bibliotecarios/as

Servicio de Publicaciones de la Universidad de Vigo
Biblioteca Central – Campus Lagoas-Marcosende s/n
36310 Vigo (Pontevedra)
sep@uvigo.es
+34 986 812 235
Web: Servizo publicacións

  • Aviso legal
  • Biblioteca Universitaria
Más información acerca del sistema de publicación, de la plataforma y del flujo de trabajo de OJS/PKP.