Ir ao contido principal
Ir ao menú de navegación principal
Ir ao pe de páxina do sitio
Inicio
Actual
Arquivos
Acerca de
Sobre a revista
Envíos
Equipo editorial
Contacto
Buscar
Buscar
Rexistrarse
Login
Inicio
/
Ficheiros
/
Núm. 12 (2015)
Núm. 12 (2015)
Publicada:
2019-02-22
Articles
Males and females in EFL task-based interaction: does gender have an impact on LREs
Agurtzane Azkarai
9-35
PDF (English)
Perception of place of articulation in English fricatives by Spanish listeners
Silvia Carmen Barreiro Bilbao
37-62
PDF (English)
The acquisition of dative alternation in English by Spanish learners
Ainara Imaz Agirre
63-90
PDF (English)
TCross-linguistic Views of Gesture Usage
Kazuki Sekine, Gale Stam, Keiko Yoshioka, Marion Tellier, Olga Capirci
91-105
PDF (English)
An exploratory study of the role of age and language learning aptitude in a short stay abroad
Raquel Serrano, Àngels Llanes
107-126
PDF (English)
Pathways to language: Same talent, different cognitive profiles
Mila Vulchanova
127-148
PDF (English)
Desarrollado por
Open Journal Systems
Idioma
English
Español
Galego
Deutsch
Información
Para lectoras/es
Para as autoras/es
Para as bibliotecarias/os