Ir al contenido principal Ir al menú de navegación principal Ir al pie de página del sitio
##common.pageHeaderLogo.altText##
  • Inicio
  • Actual
  • Archivos
  • Acerca de
    • Sobre la revista
    • Envíos
    • Equipo editorial
    • Contacto
Buscar
  • Registrarse
  • Entrar
  1. Inicio /
  2. Archivos /
  3. Núm. 16 (2019)

Núm. 16 (2019)

					Ver Núm. 16 (2019)
DOI: https://doi.org/10.35869/vial.v0i16
Publicado: 2019-02-22

Número completo

  • PDF (English)

Artículos

  • Do prospective primary school teachers suffer from Foreign Language Anxiety (FLA) in Spain?

    Marian Amengual Pizarro
    9-30
    • PDF (English)
  • Readability indices for the assessment of textbooks: a feasibility study in the context of EFL

    Pascual Cantos Gómez, Ángela Almela Sánchez Lafuente
    31-52
    • PDF (English)
  • An n-gram based approach to the automatic classification of schoolchildren’s writing

    Jordi Cicres, Sheila Queralt
    53-80
    • PDF (English)
  • The Persistence of L1 Patterns in SLA: the Boundary Crossing Constraint and Incidental Learning

    Amani Alghamdi, Michael Daller, James Milton
    81-106
    • PDF (English)
  • Effects of L2 usage and L1 transfer on Turkish learners’ production of English verb-argument constructions

    Ute Römer, Selahattin Yilmaz
    107-134
    • PDF (English)
  • Dubbing attitudes through tonal patterns: when tones speak louder than words

    Sofía Sánchez Mompeán
    135-156
    • PDF (English)

Desarrollado por

Open Journal Systems

Idioma

  • English
  • Español
  • Galego
  • Deutsch

Información

  • Para lectores/as
  • Para autores/as
  • Para bibliotecarios/as

Servicio de Publicaciones de la Universidad de Vigo
Biblioteca Central – Campus Lagoas-Marcosende s/n
36310 Vigo (Pontevedra)
sep@uvigo.es
+34 986 812 235
Web: Servizo publicacións

  • Aviso legal
  • Biblioteca Universitaria
Más información acerca del sistema de publicación, de la plataforma y del flujo de trabajo de OJS/PKP.