Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al pie de página del sitio
Inicio
Actual
Archivos
Acerca de
Sobre la revista
Envíos
Equipo editorial
Contacto
Buscar
Buscar
Registrarse
Entrar
Inicio
/
Archivos
/
Núm. 16 (2019)
Núm. 16 (2019)
DOI:
https://doi.org/10.35869/vial.v0i16
Publicado:
2019-02-22
Número completo
PDF (English)
Artículos
Do prospective primary school teachers suffer from Foreign Language Anxiety (FLA) in Spain?
Marian Amengual Pizarro
9-30
PDF (English)
Readability indices for the assessment of textbooks: a feasibility study in the context of EFL
Pascual Cantos Gómez, Ángela Almela Sánchez Lafuente
31-52
PDF (English)
An n-gram based approach to the automatic classification of schoolchildren’s writing
Jordi Cicres, Sheila Queralt
53-80
PDF (English)
The Persistence of L1 Patterns in SLA: the Boundary Crossing Constraint and Incidental Learning
Amani Alghamdi, Michael Daller, James Milton
81-106
PDF (English)
Effects of L2 usage and L1 transfer on Turkish learners’ production of English verb-argument constructions
Ute Römer, Selahattin Yilmaz
107-134
PDF (English)
Dubbing attitudes through tonal patterns: when tones speak louder than words
Sofía Sánchez Mompeán
135-156
PDF (English)
Desarrollado por
Open Journal Systems
Idioma
English
Español
Galego
Deutsch
Información
Para lectores/as
Para autores/as
Para bibliotecarios/as