Ir ao contido principal Ir ao menú de navegación principal Ir ao pe de páxina do sitio
##common.pageHeaderLogo.altText##
  • Inicio
  • Actual
  • Arquivos
  • Acerca de
    • Sobre a revista
    • Envíos
    • Equipo editorial
    • Contacto
Buscar
  • Rexistrarse
  • Login
  1. Inicio /
  2. Ficheiros /
  3. Núm. 16 (2019)

Núm. 16 (2019)

					Ver Núm. 16 (2019)
DOI: https://doi.org/10.35869/vial.v0i16
Publicada: 2019-02-22

Número completo

  • PDF (English)

Articles

  • Do prospective primary school teachers suffer from Foreign Language Anxiety (FLA) in Spain?

    Marian Amengual Pizarro
    9-30
    • PDF (English)
  • Readability indices for the assessment of textbooks: a feasibility study in the context of EFL

    Pascual Cantos Gómez, Ángela Almela Sánchez Lafuente
    31-52
    • PDF (English)
  • An n-gram based approach to the automatic classification of schoolchildren’s writing

    Jordi Cicres, Sheila Queralt
    53-80
    • PDF (English)
  • The Persistence of L1 Patterns in SLA: the Boundary Crossing Constraint and Incidental Learning

    Amani Alghamdi, Michael Daller, James Milton
    81-106
    • PDF (English)
  • Effects of L2 usage and L1 transfer on Turkish learners’ production of English verb-argument constructions

    Ute Römer, Selahattin Yilmaz
    107-134
    • PDF (English)
  • Dubbing attitudes through tonal patterns: when tones speak louder than words

    Sofía Sánchez Mompeán
    135-156
    • PDF (English)

Desarrollado por

Open Journal Systems

Idioma

  • English
  • Español
  • Galego
  • Deutsch

Información

  • Para lectoras/es
  • Para as autoras/es
  • Para as bibliotecarias/os

Servicio de Publicaciones de la Universidad de Vigo
Biblioteca Central – Campus Lagoas-Marcosende s/n
36310 Vigo (Pontevedra)
sep@uvigo.es
+34 986 812 235
Web: Servizo publicacións

  • Aviso legal
  • Biblioteca Universiraria
Máis información acerca do sistema de publicación, da plataforma e do fluxo de traballo de OJS/PKP.