Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Home
Current
Archives
Statistics
General Statistics
Editorial Statistics
CFP
About
About the Journal
Submissions
Proceso de revisión
Privacy Statement
Contact
Buenas prácticas
Editorial Team
Consejo de redacción
Index
Search
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 26 No. 1 (2023): Volumen XXVI-1
Vol. 26 No. 1 (2023): Volumen XXVI-1
DOI:
https://doi.org/10.35869/hafh.v26i1
Published:
2023-07-31
Full Issue
PDF (Español)
Monografía
Presentación
Rocío Hernández Arias
5-8
PDF (Español)
Entrevista a la Dra. Isabel Lozano Renieblas, profesora en Darmouth College (NH, USA) y Presidenta de honor de la asociación de cervantistas
Rocío Hernández Arias
9-16
PDF (Español)
A note on the topic: Cervantes and the partes artis
Fernando Romo Feito
17-30
PDF (Español)
Captive bodies in the algerian chronotope: analysis of El Trato de Argel, by Miguel de Cervantes, and "yo no invento nada", by Max Aub
Eva Rabasa Moreno
31-48
PDF (Español)
Leonor de Cortinas and the crusades council: New data from old documents
José Manuel Lucía Megías
49-70
PDF (Español)
En torno al Quijote de la biblioteca del napolitano Giovanni Camillo Cacace
Encarnación Sánchez García
71-80
PDF (Español)
Américo Castro's precursor role in cervantism: reflections on his work
Ruth Fine
81-100
PDF (Español)
Miscelánea
Criminal slang terms in the manuscripts of the second edition of diccionario de autoridades
Ivo Buzek
101-116
PDF (Español)
Typification of linguistic affiliation. A study of the nominal forms of address of the LGTBI speaking community
Carles Navarro Carrascosa
117-136
PDF (Español)
Reseñas
Vida de la Baronesa Wilson
Belén Quinteiro
137-146
PDF (Español)
Literatura y ELE: miradas desde los estudios literarios y culturales
Francisco Rafael Alcalá Moreno
147-154
PDF (Español)
Changes in Meaning and Function. Studies in historical linguistics with a focus in Spanish
Noelia Amado Corbacho
155-162
PDF (Español)
Factores cognitivos y afectivos en la enseñanza del español como LE/L2
Marta Peláez Torres
163-172
PDF (Español)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Language
Español
English
Galego