Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Current
Archives
Announcements
Submissions
About
About the Journal
Equipo editorial y científico
Submissions
Privacy Statement
Contact
Copyright
Search
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 1 (2020): Research is knowledge
Vol. 1 (2020): Research is knowledge
Volume 1, Issue 1
DOI:
https://doi.org/10.35869/ijmc.v1i1
Published:
2020-07-15
Full Issue
PDF (Español)
DISSEMINATION ARTICLES
Green Campus
Environmental Education
Ana Pérez Montero
1-2
PDF (Español)
RESEARCH ARTICLES
The theory of education is discipline and is a necessary tool to master pedagogical intervention.
José Manuel Touriñán López
3-50
PDF (Español)
Acute Effects of Self-selected Music Intervention on Recovery of Autonomic Functions and Anxiety after Submaximal Intensity of Short-Term Cycling
Iao Ka-Lok, Yung-Sheng Chen, Wan-An Lu, Pedro Bezerra
51-63
PDF
Features of imagination in different creative fields
object-spatial visualizer or verbalizer
María José Pérez-Fabello
64-79
PDF (Español)
Recommendations for integrated management actions against fires in Galicia
Javier Madrigal Olmo
80-97
PDF (Español)
The poetic drift of the audiovisual story
Ana González Wonham
98-107
PDF (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Language
Español
English
Galego
Português
Browse
Keywords
virtual reality
motor competence
intensity
audiovisuals
poetic drift
motivation
gamification
students
physical education
test camsa
ritual
creativity
art therapy
performance
diversity
inclusion
gender
health
environment
Most read papers
|
Most downloaded papers
(956)
Características de la imaginación en distintos campos creativos
(596)
Apropiación y prácticas de la inteligencia artificial. Una propuesta desde los talleres lúdico reflexivos y las Ciencias Sociales
(522)
La teoría de la educación es disciplina y es herramienta necesaria para dominar la intervención pedagógica.
(470)
Los Efectos de la Gamificación en el Alumnado de Educación Física Escolar
(470)
Videojuegos y socialización diferencial de género: preferencias y práctica
(678)
Exploración del arte de la performance como herramienta terapéutica emocional
(428)
Los Efectos de la Gamificación en el Alumnado de Educación Física Escolar
(398)
Videojuegos y socialización diferencial de género: preferencias y práctica
(391)
La educación inclusiva en los sistemas educativos español y francés: similitudes y diferencias.
(310)
Apropiación y prácticas de la inteligencia artificial. Una propuesta desde los talleres lúdico reflexivos y las Ciencias Sociales