Ir ao contido principal
Ir ao menú de navegación principal
Ir ao pe de páxina do sitio
Último número
Números anteriores
Novas
Envíos
Acerca de...
Acerca do Xornal
Equipo editorial y científico
Guía para autores
Declaración de privacidade
Contacto
Copyright
Buscar
Buscar
Rexistro
Iniciar sesión
Inicio
/
Arquivos
Arquivos
Vol. 4 (2024)
Vol. 3 (2023)
Vol. 2 (2022)
La investigación es conocimiento
Vol. 1 (2020)
Volumen 1, Número 1
Enviar un artigo
Enviar un artigo
Información
Para lectoras/es
Para as autoras/es
Para as bibliotecarias/os
Desarrollado por
Open Journal Systems
Idioma
Español
English
Galego
Português
Navegar
Palabras chave
realidade virtual
china
traballo cooperativo
docencia presencial
docencia virtual
plataforma virtual
moodle
aula virtual
valores humanos
depresión
ansiedade
versos
poesía
historia
titoría virtual
Texto para a pestana de mais lidos
|
Texto para a pestana de mais descargados
(980)
Features of imagination in different creative fields
(575)
Apropiación y prácticas de la inteligencia artificial. Una propuesta desde los talleres lúdico reflexivos y las Ciencias Sociales
(518)
The theory of education is discipline and is a necessary tool to master pedagogical intervention.
(469)
The effects of gamification on students of school Physical Education
(448)
Video games and gender differential socialization: preferences and practice
(671)
Exploration of performance art as an emotional therapeutic tool
(425)
The effects of gamification on students of school Physical Education
(413)
Inclusive education in the Spanish and French educational systems: similarities and differences.
(394)
Video games and gender differential socialization: preferences and practice
(304)
Apropiación y prácticas de la inteligencia artificial. Una propuesta desde los talleres lúdico reflexivos y las Ciencias Sociales