Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
##common.pageHeaderLogo.altText##
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • Submissions
  • About
    • About the Journal
    • Equipo editorial y científico
    • Submissions
    • Privacy Statement
    • Contact
    • Copyright
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 4 (2024)

Vol. 4 (2024)

					View Vol. 4 (2024)
DOI: https://doi.org/10.35869/ijmc.v4i
Published: 2025-04-08

Full Issue

  • pdf (Español)

ORIGINAL ARTICLE

  • Virtual reality and the teaching of geography and history

    Alfonso Iglesias Amorín
    9-27
    • pdf (Español)
  • Literatura infantil y poesía intergeneracional. Revolting Rhymes como manifestación de obra compartida

    Juan José Varela Tembra, Lourdes Hernández Delgado
    29-38
    • pdf (Español)
  • Therapeutic Exercise and Psychological Well-Being in Women Victims of Gender-Based Violence: Study Protocol

    Yoana González González, Lorenzo Antonio Justo Cousiño, Rocío Abalo Núñez, Mercedes Soto González, Iria da Cuña Carrera, Eva María Lantarón Caeiro
    39-52
    • pdf (Español)
  • IMPACT OF USING THE VIRTUAL CLASSROOM ON DEVELOPING FACE-TO-FACE TEACHING: ANALYSIS OF A SPECIFIC TEACHING EXPERIENCE

    Vicente A. Sanjurjo Rivo
    53-66
    • pdf (Español)
  • Analysis of the Values in the Story of Hua Mulan and a Proposal for Didactic Innovation in a Chinese as a Foreign Language Class

    Modesto Corderi Novoa, Baihui Jia
    67-81
    • pdf (Español)
  • Cyberbullying in school age: The hidden danger behind the screen

    Rocío Santana Cisneros
    83-97
    • pdf (Español)

Make a Submission

Make a Submission

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Developed By

Open Journal Systems

Language

  • Español
  • English
  • Galego
  • Português

Browse

Keywords

virtual realitymotor competenceintensityaudiovisualspoetic driftmotivationgamificationstudentstest camsaritualmetaphorart therapydiversityinclusionemotiongenderpontevedrahealth
Most read papers |
Most downloaded papers
  • (752) Características de la imaginación en distintos campos creativos
  • (630) Apropiación y prácticas de la inteligencia artificial. Una propuesta desde los talleres lúdico reflexivos y las Ciencias Sociales
  • (500) Los Efectos de la Gamificación en el Alumnado de Educación Física Escolar
  • (484) Videojuegos y socialización diferencial de género: preferencias y práctica
  • (478) La teoría de la educación es disciplina y es herramienta necesaria para dominar la intervención pedagógica.
  • (635) Exploración del arte de la performance como herramienta terapéutica emocional
  • (451) Los Efectos de la Gamificación en el Alumnado de Educación Física Escolar
  • (399) La educación inclusiva en los sistemas educativos español y francés: similitudes y diferencias.
  • (356) Videojuegos y socialización diferencial de género: preferencias y práctica
  • (321) Apropiación y prácticas de la inteligencia artificial. Una propuesta desde los talleres lúdico reflexivos y las Ciencias Sociales

International Multidisciplinary Journal CREA (IMJC)

ISSN: 2660-8901

Vice-rectorate of the Campus of Pontevedra. University of Vigo.
Filiberto Street 9-11, 939. 15001 Pontevedra (Spain).
www.uvigo.gal
Phone. +0034 986 802080

© Copyright 2025 | University of Vigo.

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.