Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Current
Archives
Announcements
Submissions
About
About the Journal
Equipo editorial y científico
Submissions
Privacy Statement
Contact
Copyright
Search
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 4 (2024)
Vol. 4 (2024)
DOI:
https://doi.org/10.35869/ijmc.v4i
Published:
2025-04-08
Full Issue
pdf (Español)
ORIGINAL ARTICLE
Virtual reality and the teaching of geography and history
Alfonso Iglesias Amorín
9-27
pdf (Español)
Literatura infantil y poesía intergeneracional.
Revolting Rhymes como manifestación de obra compartida
Juan José Varela Tembra, Lourdes Hernández Delgado
29-38
pdf (Español)
Therapeutic Exercise and Psychological Well-Being in Women Victims of Gender-Based Violence: Study Protocol
Yoana González González, Lorenzo Antonio Justo Cousiño, Rocío Abalo Núñez, Mercedes Soto González, Iria da Cuña Carrera, Eva María Lantarón Caeiro
39-52
pdf (Español)
IMPACT OF USING THE VIRTUAL CLASSROOM ON DEVELOPING FACE-TO-FACE TEACHING: ANALYSIS OF A SPECIFIC TEACHING EXPERIENCE
Vicente A. Sanjurjo Rivo
53-66
pdf (Español)
Analysis of the Values in the Story of Hua Mulan and a Proposal for Didactic Innovation in a Chinese as a Foreign Language Class
Modesto Corderi Novoa, Baihui Jia
67-81
pdf (Español)
Cyberbullying in school age: The hidden danger behind the screen
Rocío Santana Cisneros
83-97
pdf (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Language
Español
English
Galego
Português
Browse
Keywords
virtual reality
motor competence
intensity
audiovisuals
poetic drift
motivation
gamification
students
test camsa
ritual
metaphor
art therapy
diversity
inclusion
emotion
gender
pontevedra
health
Most read papers
|
Most downloaded papers
(752)
Características de la imaginación en distintos campos creativos
(630)
Apropiación y prácticas de la inteligencia artificial. Una propuesta desde los talleres lúdico reflexivos y las Ciencias Sociales
(500)
Los Efectos de la Gamificación en el Alumnado de Educación Física Escolar
(484)
Videojuegos y socialización diferencial de género: preferencias y práctica
(478)
La teoría de la educación es disciplina y es herramienta necesaria para dominar la intervención pedagógica.
(635)
Exploración del arte de la performance como herramienta terapéutica emocional
(451)
Los Efectos de la Gamificación en el Alumnado de Educación Física Escolar
(399)
La educación inclusiva en los sistemas educativos español y francés: similitudes y diferencias.
(356)
Videojuegos y socialización diferencial de género: preferencias y práctica
(321)
Apropiación y prácticas de la inteligencia artificial. Una propuesta desde los talleres lúdico reflexivos y las Ciencias Sociales