Ir ao contido principal
Ir ao menú de navegación principal
Ir ao pe de páxina do sitio
Último número
Números anteriores
Novas
Envíos
Acerca de...
Acerca do Xornal
Equipo editorial y científico
Guía para autores
Declaración de privacidade
Contacto
Copyright
Buscar
Buscar
Rexistro
Iniciar sesión
Inicio
/
Ficheiros
/
Vol. 4 (2024)
Vol. 4 (2024)
DOI:
https://doi.org/10.35869/ijmc.v4i
Publicada:
2025-04-08
Número completo
pdf (Español)
ARTÍCULO ORIGINAL
A realidade virtual e o ensino da xeografía e a historia
Alfonso Iglesias Amorín
9-27
pdf (Español)
Literatura infantil y poesía intergeneracional.
Revolting Rhymes como manifestación de obra compartida
Juan José Varela Tembra, Lourdes Hernández Delgado
29-38
pdf (Español)
Ejercicio terapéutico sobre el bienestar psicológico de mujeres víctimas de violencia de género. Protocolo de estudio
Yoana González González, Lorenzo Antonio Justo Cousiño, Rocío Abalo Núñez, Mercedes Soto González, Iria da Cuña Carrera, Eva María Lantarón Caeiro
39-52
pdf (Español)
Impacto do uso da aula virtual no desenvolvemento da docencia presencial: análise dunha experiencia docente concreta
Vicente A. Sanjurjo Rivo
53-66
pdf (Español)
Análise dos valores da historia de Hua Mulan e proposta de innovación didáctica para unha clase de chinés como lingua estranxeira
Modesto Corderi Novoa, Baihui Jia
67-81
pdf (Español)
Ciberacoso en idade escolar: O perigo oculto detrás das pantallas
Rocío Santana Cisneros
83-97
pdf (Español)
Enviar un artigo
Enviar un artigo
Información
Para lectoras/es
Para as autoras/es
Para as bibliotecarias/os
Desarrollado por
Open Journal Systems
Idioma
Español
English
Galego
Português
Navegar
Palabras chave
realidade virtual
china
traballo cooperativo
docencia presencial
moodle
aula virtual
hua mulan
saúde mental
depresión
ansiedade
versos
literatura
poesía
xeografía
Texto para a pestana de mais lidos
|
Texto para a pestana de mais descargados
(769)
Características de la imaginación en distintos campos creativos
(627)
Apropiación y prácticas de la inteligencia artificial. Una propuesta desde los talleres lúdico reflexivos y las Ciencias Sociales
(489)
Videojuegos y socialización diferencial de género: preferencias y práctica
(489)
Los Efectos de la Gamificación en el Alumnado de Educación Física Escolar
(473)
La teoría de la educación es disciplina y es herramienta necesaria para dominar la intervención pedagógica.
(632)
Exploración del arte de la performance como herramienta terapéutica emocional
(452)
Los Efectos de la Gamificación en el Alumnado de Educación Física Escolar
(410)
La educación inclusiva en los sistemas educativos español y francés: similitudes y diferencias.
(358)
Videojuegos y socialización diferencial de género: preferencias y práctica
(323)
Apropiación y prácticas de la inteligencia artificial. Una propuesta desde los talleres lúdico reflexivos y las Ciencias Sociales