Ir ao contido principal Ir ao menú de navegación principal Ir ao pe de páxina do sitio
##common.pageHeaderLogo.altText##
  • Último número
  • Números anteriores
  • Novas
  • Envíos
  • Acerca de...
    • Acerca do Xornal
    • Equipo editorial y científico
    • Guía para autores
    • Declaración de privacidade
    • Contacto
    • Copyright
Buscar
  • Rexistro
  • Iniciar sesión
  1. Inicio /
  2. Ficheiros /
  3. Vol. 4 (2024)

Vol. 4 (2024)

					Ver Vol. 4 (2024)
DOI: https://doi.org/10.35869/ijmc.v4i
Publicada: 2025-04-08

Número completo

  • pdf (Español)

ARTÍCULO ORIGINAL

  • A realidade virtual e o ensino da xeografía e a historia

    Alfonso Iglesias Amorín
    9-27
    • pdf (Español)
  • Literatura infantil y poesía intergeneracional. Revolting Rhymes como manifestación de obra compartida

    Juan José Varela Tembra, Lourdes Hernández Delgado
    29-38
    • pdf (Español)
  • Ejercicio terapéutico sobre el bienestar psicológico de mujeres víctimas de violencia de género. Protocolo de estudio

    Yoana González González, Lorenzo Antonio Justo Cousiño, Rocío Abalo Núñez, Mercedes Soto González, Iria da Cuña Carrera, Eva María Lantarón Caeiro
    39-52
    • pdf (Español)
  • Impacto do uso da aula virtual no desenvolvemento da docencia presencial: análise dunha experiencia docente concreta

    Vicente A. Sanjurjo Rivo
    53-66
    • pdf (Español)
  • Análise dos valores da historia de Hua Mulan e proposta de innovación didáctica para unha clase de chinés como lingua estranxeira

    Modesto Corderi Novoa, Baihui Jia
    67-81
    • pdf (Español)
  • Ciberacoso en idade escolar: O perigo oculto detrás das pantallas

    Rocío Santana Cisneros
    83-97
    • pdf (Español)

Enviar un artigo

Enviar un artigo

Información

  • Para lectoras/es
  • Para as autoras/es
  • Para as bibliotecarias/os

Desarrollado por

Open Journal Systems

Idioma

  • Español
  • English
  • Galego
  • Português

Navegar

Palabras chave

realidade virtualchinatraballo cooperativodocencia presencialmoodleaula virtualhua mulansaúde mentaldepresiónansiedadeversosliteraturapoesíaxeografía
Texto para a pestana de mais lidos |
Texto para a pestana de mais descargados
  • (769) Características de la imaginación en distintos campos creativos
  • (627) Apropiación y prácticas de la inteligencia artificial. Una propuesta desde los talleres lúdico reflexivos y las Ciencias Sociales
  • (489) Videojuegos y socialización diferencial de género: preferencias y práctica
  • (489) Los Efectos de la Gamificación en el Alumnado de Educación Física Escolar
  • (473) La teoría de la educación es disciplina y es herramienta necesaria para dominar la intervención pedagógica.
  • (632) Exploración del arte de la performance como herramienta terapéutica emocional
  • (452) Los Efectos de la Gamificación en el Alumnado de Educación Física Escolar
  • (410) La educación inclusiva en los sistemas educativos español y francés: similitudes y diferencias.
  • (358) Videojuegos y socialización diferencial de género: preferencias y práctica
  • (323) Apropiación y prácticas de la inteligencia artificial. Una propuesta desde los talleres lúdico reflexivos y las Ciencias Sociales

International Multidisciplinary Journal CREA (IMJC)
Vicerrectorado del Campus de Pontevedra
Dirección Campus CREA
Universidade de Vigo

Rúa Don Filiberto 9-11
36002 Pontevedra, España

www.imjc.gal
vic.pon@uvigo.es

© Copyright 2025 | Universidade de Vigo

Máis información acerca do sistema de publicación, da plataforma e do fluxo de traballo de OJS/PKP.